.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
مردم مازندران: مرحوم کردان چهره اي خدوم و ارزشمند در انقلاب بود

در مراسم وداع و تشييع مرحوم علي کردان وزير کشور اسبق مردم مازندران باري ديگر براي هم استاني خود گريستند و از وي به عنوان چهره اي خدوم و ارزشمند در نظام اسلامي ياد کردند .

در آيين پر شکوه تشييع جنازه پيکر مرحوم "کردان" در شهر ساري بسياري از مشايعت کنندگان گفتند : زحمات و خدمات "کردان" در نظام اسلامي بر کسي پوشيده نيست و هميشه اين خدمات در ياد و خاطره مردم باقي خواهد ماند .

يک شهروند ساروي در اين باره گفـت: درگذشت وزير کشور اسبق، فرزند شايسته مازندران که سال هاي متمادي در مناصب مهم کشور منشا خدمات ارزشمند و ماندگار براي نظام اسلامي بود، مايع تاسف و تالم همگان شده است.

"حسن ساداتي" اظهارداشت: مسوولان در نظام اسلامي بايد زندگي مرحوم " کردان" را با دقت مورد توجه و بررسي قرار دهند.

يک شهروند ترکمن که براي تشيع پيکر محروم کردان به شهر ساري سفر کرده است گفت: مرحوم " کردان" در زمان تصدي گيري مناصب مختلف در مناطقي از استان گلستان در سال هاي نه چندان دور ، منشا خدمات ارزشمند براي نظام اسلامي ومردم ترکمن بوده است .

" اراز محمد کلته " يادآورشد: زنده ياد کردان در آن دوران با عوامل منافق و ضد انقلاب به مقابله برخاست و برخورد شديد و قاطعي داشت و از هرگونه سو استفاده آشوب طلبان در ضربه زدن به نظام نوپاي انقلاب اسلامي جلوگيري کرد.

يکي ديگر از شهروندان ساروي با چشماني اشکبار و با صدايي گرفته گفت: از دست دادن " کردان" خادم خستگي ناپذير عرصه هاي خدمت به نظام اسلامي مايه تاسف و تاثر فراوان شده است.

"منصور رحماني" ادامه داد: مديران در نظام اسلامي بايد زندگاني سراسر خدمت و شايستگي اين مدير پرتلاش و دلسوز را مورد توجه قرار دهند و در راه خدمات رساني مطلوب به اقشار مختلف مردم نيز از هيچ تلاش کوششي دريغ نکنند چراکه مرحوم " کردان" در زمره اين مردان بود.

به گفته وي، مرحوم کردان وفادار به اسلام و نظام بوده و در اين راه مشقت زيادي را تحمل کرده است.

يکي ديگر از شهروندان ساري گفت: " کردان" انساني دلسوز، داراي حسن خلق، نيک سيرت، مطيع رهبر معظم انقلاب اسلامي و مشا خدمات زيادي در تاريخ نظام اسلامي بود.

"نقي عباسي" گفت: مرحوم کردان چهره‌اي خدوم، ارزشمند و انقلابي بود که عمر خود را در راه تلاش و خدمت به نظام اسلامي در عرصه‌هاي گوناگون سپري کرد و در تمام مسووليت‌هاي خود منشا اثر و زمينه‌ساز خدمات بي‌منت و صادقانه به مردم بود.

وي افزود: مرحوم "کردان" به عنوان فردي مومن، پاک، صديق و خدمتگزار که در عرصه مجاهدت براي اسلام، انقلاب و مردم گام برداشت بيانگر توفيقات اين يار صديق انقلاب است.

علي کردان متولد اول آبان 1337 هجري شمسي در يکي از روستاهاي شهرستان ساري متوليد شدند و در يک شنبه شب در سن 51سالگي به علت بيماري سرطان خود به رحلت ايزدي پيوست.

مرحوم کردان در سمت هايي چون وزير کشور، قائم‌مقام وزارت نفت، معاون وزير کار و امور اجتماعي، رييس سازمان فني و حرفه‌اي کشور، معاون امور مجلس و استان‌هاي و معاون اداري ـ مالي سازمان صدا و سيما، قائم مقام سازمان ايرانگردي و جهانگردي، معاون و قائم‌مقام سازمان ثبت اسناد و املاک کشور، معاون اداري و مالي سازمان مسکن، فرماندار علي‌آباد کتول و گنبد کاووس منشا خدمات بسياري براي نظام اسلامي بود.

پيکر وزير پيشين کشور، امروز از مقابل مسجد جامع شهرستان ساري تشييع‌ و در گلزار شهداي اين شهر به خارک سپرده شد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

اسديان 4 آذر 1388
خداحافظ اي اميركبير ساري و سلام بر مردم خوب ساري و مازندران كه سنگ تمام گذاشتند و قدرشناسي را چه خوب به نمايش گذاشتند .

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.088 seconds.